Помилково сплачені податки можна повернути не виходячи з офісу: ДПС запустила новий електронний сервіс

Платники податків відтепер можуть управляти власними переплатами не виходячи з офісу або дому. Все, що необхідно — комп’ютер, доступ до мережі інтернет та кваліфікований електронний підпис. ДПС запустила новий електронний сервіс, скориставшись яким платник податків може подати заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені у формі електронного документа.

Джерело: Вісник офіційно про податки

Заява може бути подана до територіального органу ДПС з використанням засобів програмного забезпечення приватної частини  ІТС «Електронний кабінет» та ІТС «Єдине вікно подання електронної звітності».

Після її прийняття органом ДПС заява, подана у формі електронного документа, миттєво потрапляє до відповідного електронного журналу, що суттєво скорочує час на її обробку, створює умови для швидкого опрацювання та відтак дає змогу значно зменшити загальний термін повернення коштів.

Вдосконалено і порядок взаємодії між органами ДПС, місцевими фінансовими органами та органами Державної казначейської служби під час повернення з бюджетів усіх рівнів помилково та/або надміру сплачених коштів. Запроваджено єдину автоматизовану систему створення, підписання, погодження електронних документів, їх передавання, одержання, оброблення з використанням електронного цифрового підпису та інформаційно-телекомунікаційних технологій і систем з одночасною повною відмовою від паперового документообігу.

За результатами опрацювання поданих платниками заяв за листопад   грудень поточного року головними управліннями ДПС сформовано та передано до Державної казначейської служби України для виконання понад 18 тис. електронних висновків.

Електронний документообіг запрацював також і щодо повернення з бюджету надміру утриманих (сплачених) сум податку на доходи фізичних осіб за результатами річного декларування.

Засобами інформаційно-телекомунікаційної системи створено окремий Журнал податкових декларацій про майновий стан і доходи, у яких задекларовано право платника на податкову знижку. За результатами опрацювання даних цього Журналу податківцям надано можливість фактично в один клік формувати електронні повідомлення про повернення коштів з подальшим їх автоматичним направленням до Державної казначейської  служби України для виконання.

«Запуск сервісу автоматичного повернення помилково або надмірно сплачених податків дозволив мінімізувати втрати часу та коштів на відправку заяв для близько 132 тисяч платників. Саме стільки платників щорічно в середньому подають  заяви про повернення коштів з бюджету. За допомогою нового сервісу, починаючи з 1 листопада, платникам уже повернуто з бюджету більше 700 млн грн. Продовжуємо створювати податкову в смартфоні», — повідомив Сергій Верланов.

Поділитись новиною:
Останні новини
Схожі новини
Отримуйте кваліфіковану допомогу та захист, навчайтесь, поліпшуйте умови ведення вашого бізнесу та розвивайте свої бізнес-зв'язки разом із АППУ