Модернізований Контакт-центр ДПС – приклад успішної реалізації кейсів цифрової реформи Служби.

Шановні інститути громадянського суспільства!

Державна податкова служба України впевнено перетворюється на цифровий сервісний орган. Модернізований Контакт-центр ДПС – приклад успішної реалізації кейсів цифрової реформи Служби.

Технічне оснащення та покращення функціональних можливостей роботи Контакт-центру відбулося за підтримки проєкту EU4PFM та Європейського Союзу.

У фокусі – зміни підходів в обслуговуванні платників податків. Отримати податкові послуги – легко, доступно та швидко.

Відтепер:

— рівень доступу до послуги з першого звернення збільшився і постійно зростає;

— з’явилася можливість дізнатися про свою заборгованість;

— за допомогою інтерактивного голосового меню (IVR) озвучується номер у черзі та приблизний час до з’єднання;

— якщо очікування тривале, через IVR можна замовити зворотний дзвінок;

— випадки технічної відмови системи істотно зменшились.

Кваліфіковано та якісно фахівці Контакт-центру нададуть відповіді на всі питання платників податків, зорієнтують у пошуку необхідної інформації, проконсультують та допоможуть.

Контакт-центр ДПС: про податки – кваліфіковано та оперативно!

Подивитись відео можна за посиланням: https://youtu.be/slev7AQPaLM

Поділитись новиною:
Отримуйте кваліфіковану допомогу та захист, навчайтесь, поліпшуйте умови ведення вашого бізнесу та розвивайте свої бізнес-зв'язки разом із АППУ