ЯК ЗРОБИТИ КОРЕГУВАННЯ В ЗАЯВІ-РОЗРАХУНКУ?

Після того, як роботодавець надіслав заяву-розрахунок до Пенсійного фонду України і вона набула статусу “Оплачено”, у страхувальника може з’явитись необхідність корегування заяви-розрахунку, тобто внесення до неї даних на збільшення або зменшення сум.

“Корегування збільшення” ‒ це отримання додаткового фінансування (дозамовити кошти).

“Корегування зменшення” ‒ повернення вже отриманих сум.

“Корегування “несумових” параметрів” ‒ виправлення інформації про застраховану особу, стаж, пільги, реквізити лікарняного, причину непрацездатності (для паперових листків непрацездатності), тощо ‒ нульова корегуюча.

Нагадуємо, що для таких випадків на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано можливість подання корегуючої заяви-розрахунку. Всі корегування відбуваються шляхом створення нової заяви-розрахунку з ознакою “Корегуюча”.

Для подання корегуючої заяви-розрахунку:

  • Увійдіть в особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України .
  • На панелі ліворуч оберіть розділ “Заява-розрахунок”.
  • У вікні, що з’явиться, натисніть “Пошук” та зі спадного списку скопіюйте номер заяви-розрахунку, яку потрібно відкорегувати.
  • Натисніть кнопку “Створити нову” та оберіть опцію “Корегуюча ЗР”.
  • У новому вікні введіть попередньо скопійований номер заяви-розрахунку, щодо якої необхідно зробити корегування та натисніть “Продовжити”.
  • При формуванні корегуючої заяви-розрахунку оберіть необхідний тип корегування з переліку: “Корегування зменшення”, “Корегування збільшення” або “Корегування несумових параметрів” та натисніть “Продовжити”.
  • Після цього у “Додатку про тимчасову непрацездатність” натисніть піктограму з олівцем.
  • У листку непрацездатності, який з’явиться на екрані, у полі “Сума (в гривнях з копійками) (всього)” введіть новий коректний запис (повну правильну суму, як для “Корегування збільшення” так і для “Корегування зменшення”). Якщо обрано опцію “Корегування несумових параметрів”, внесіть виправлену інформацію в поле, яке потребує корегування (наприклад, у реквізити лікарняного, дані про стаж, причину непрацездатності, прізвище тощо).

Важливо! До корегування зменшення має бути прикріплено скановану копію платіжного доручення, згідно з яким проведено повернення коштів.

  • Внесіть дані в поле “Причина розбіжності суми”, обравши відповідний запис зі спадного списку або введіть причину, яка не передбачена в автоматичному режимі, в поле “Причина розбіжності суми – інше”. Натисніть “Продовжити”.
  • Після внесення корегуючих даних, натисніть кнопку “Сформувати заяву-розрахунок”.
  • Перевірте сформовану заяву-розрахунок та натисніть кнопку “Підписати та відправити в ПФУ”.

Корегуюча заява-розрахунок набуває статусу “В опрацюванні”.

Після її прийняття спеціалістами Фонду корегуюча заява-розрахунок набуває статусу “Прийнято”.

Джерело:  https://www.facebook.com/photo?fbid=1129798985999529&set=a.230968439215926

Поділитись новиною:
Останні новини
Схожі новини
12.12.202510:23 Держава створює умови для поєднання материнства (або батьківства) з професійною діяльністю 12.12.202510:22 Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства України: Бронювання військовозобов’язаних: спростування некоректної інформації 11.12.202510:09 ⁉️ Що робити, якщо роботодавець не приймає заяву про звільнення: покрокова інструкція 10.12.202508:15 Фінал індексації-2025: що врахувати у грудні та ТОП-3 запитань січня 09.12.202512:27 📌Законом України від 5 лютого 2021 року № 1217-ІХ “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі” (далі – Закон), який набув чинності з 10 червня 2021 року, запроваджено облік трудової діяльності в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. ВСІ НОВИНИ
Отримуйте кваліфіковану допомогу та захист, навчайтесь, поліпшуйте умови ведення вашого бізнесу та розвивайте свої бізнес-зв'язки разом із АППУ