Відбулася онлайн Робоча зустріч Віце-президента, Генерального директора ВГО АППУ Людмили Герасименко з керівництвом ГУ ДПС у Житомирській області

01  серпня  2025 року в рамках роботи Комунікаційних платформ ГУ ДПС у регіонах та у місті Києві, відбулася чергова  спільна онлайн Робоча зустріч з керівництвом ГУ ДПС у Житомирській області, за участю представників:

Генеральної дирекції ВГО «Асоціація платників податків України» —  Віце-президента, Генерального директора ВГО АППУ Людмили Герасименко та начальника управління – Лесі Кашпур.

Головного управління ДПС у Житомирській області: Кириченка Олександра — начальника управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків та Мелешка Сергія — в.о. заступника начальника управління- начальника відділу моніторингу операцій та ризиків, роботи з ризиками управління з питань виявлення та опрацювання ризиків.

Від підприємства — члена Асоціації ТОВ «СТАРООЛЕКСАНДРІВКА+»: представники за довіреністю – Олена Криницька та Валентина Козюн.

За допомогою роботи комунікаційних платформ представники інститутів громадянського суспільства та бізнес-асоціацій, мають змогу більш оперативно та якісно комунікувати з податковими органами, вирішувати проблемні питання платників податків  виключно в правовому полі більш оперативно та якісно.

Робоча зустріч була присвячена обговоренню проблем ТОВ «СТАРООЛЕКСАНДРІВКА+» та з’ясуванню причин віднесення платника податків – члена Асоціації до категорії «ризикових».

Модератором заходу виступила Віце-президент, Генеральний директор ВГО АППУ — Людмила Герасименко.

На початку свого виступу Людмила Герасименко зауважила: «….переглядаючи Ваш сайт, приємно була вражена, такими гарними дописами на ньому стосовно взаємодії з платниками податків, зокрема, Головне управління ДПС у Житомирській області продовжує налагоджувати співпрацю з громадськістю та постійно шукає нові шляхи ефективної комунікації. Вкотре Ви наголошуєте про прозорий діалог з бізнесом. Також Ви  акцентуєте увагу платників, що Комунікаційна податкова платформа: оперативний та результативний майданчик для взаємодії з бізнесом. Її завдання – діалог між податковою та представниками бізнес-спільноти й інститутами громадянського суспільства з метою оперативного надання відповідей на запити і звернення, вирішення інших нагальних питань. Це і є однією з причин нашої сьогоднішньої зустрічі. Це вже 19-та онлайн Робоча зустріч, яку я модерую на Комунікаційній податковій платформі по конкретному кейсу, всі 18-ть проходили в форматі конструктивного діалогу, бо наша потужна Асоціація завжди була і є прихильником зустрічей з податківцями в такому форматі. Маю надію і на такий формат проведення нашої сьогоднішньої  Робочої зустрічі», — зауважила Людмила Герасименко.

Модератор заходу водночас акцентувала увагу, що підприємство — член Асоціації ТОВ «СТАРООЛЕКСАНДРІВКА+»  в попередньому поясненні до Повідомлення надало вичерпну інформацію щодо зазначеної ризикової операції та на останнє Рішення Комісії  лише  додає тепер сертифікати відповідності продукції.

Також Людмила Герасименко наголосила: «Підприємство  ТОВ «СТАРООЛЕКСАНДРІВКА+» в Поясненні до повідомлення  детально описало всю господарську діяльність за період з 2024 року – 2025 рік та  було наголошено, що для вирощування с/г культур залучаються сторонні організації за договорами про надання послуг та договорами підряду».

Після чого Модератор надала слово представникам ГУ ДПС у Житомирській області, які озвучили причини віднесення підприємства до категорії ризикових та озвучили питання, які платник податків має обґрунтувати в додатковому поясненні та підтвердити копіями документів факти щодо:

  • норми використання годівлі тварин;
  • норми внесення мінеральних добрив на площу земельних ділянок, які у використанні та їх складування;
  • залишки товарних запасів корму «дерть»;
  • купівлі та зберігання посівного матеріали «кукурудзи» та інше.

У відповідь, на поставлені питання податківців, представники підприємства надали відповіді на питання, але деякі питання потребують уточнення.

В ході проведення зустрічі сторонами було досягнуто домовленості надати додаткові копії та пояснення до основного пакету документів, з метою   встановлення чітких відповідей  на питання, які потребують відповідей стороною ГУ ДПС у Житомирській області.

Зустріч відбулася конструктивно. Представники підприємства — члена Асоціації мали змогу охарактеризувати діяльність підприємства, враховуючи специфіку діяльності підприємства та отримати перелік питань, які є нез’ясованими з боку Комісії ГУ ДПС у Житомирській області.

Поділитись новиною:
Останні новини
Схожі новини
Отримуйте кваліфіковану допомогу та захист, навчайтесь, поліпшуйте умови ведення вашого бізнесу та розвивайте свої бізнес-зв'язки разом із АППУ