Відбулася онлайн Робоча зустріч Віце-президента, Генерального директора ВГО АППУ Людмили Герасименко з керівництвом ГУ ДПС у Житомирській області

27 грудня 2024 року  в рамках роботи комунікаційних платформ ГУ ДПС у регіонах та у місті Києві, відбулася вже третя спільна онлайн Робоча зустріч з керівництвом ГУ ДПС у Житомирській області, за участю представників:

Генеральної дирекції ВГО «Асоціація платників податків України» —  Віце-президента, Генерального директора ВГО АППУ Людмили Герасименко та начальника управління – Лесі Кашпур.

Головного управління ДПС у Житомирській області:

  • Заступник начальника Головного управління ДПС у Житомирській області — Галина Воробей;
  • В.о.Начальника управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків — Олександр Кириченко.

Від підприємства — члена Асоціації:

  • представники за довіреністю – Ірина Горбенко та Олена Криницька.

За допомогою роботи комунікаційних платформ представники інститутів громадянського суспільства та бізнес-асоціацій, мають змогу  більш оперативно та якісно комунікувати з податковими органами, вирішувати проблемні питання платників податків  виключно в правовому полі більш оперативно та якісно.

Робоча зустріч була присвячена обговоренню проблем по ТОВ «АГРОХОЛДИНГ БАРАНІВКА» та стосувалося з’ясуванню причин зупинки реєстрації податкових накладних, їх блокування та врахування Таблиці даних платника.

Модератором заходу виступила Віце-президент, Генеральний директор ВГО АППУ — Людмила Герасименко.

На початку свого виступу Людмила Герасименко привітала всіх присутніх з наступаючим Новим 2025 роком — роком Перемоги та побажала  натхнення, плідної роботи,  заради добробуту українського народу. «Маю надію, що сьогоднішня зустріч пройде у форматі конструктивного діалогу, бо ми всі добре розуміємо, що сьогодні Україна переживає непрості, дуже важкі часи і перемогти в цій війні без функціонування бізнесу неможливо», — наголосила Людмили Герасименко.

Модератор заходу акцентувала увагу, що підприємство — член Асоціації ТОВ «АГРОХОЛДИНГ БАРАНІВКА» розпочало свою діяльність тільки в 2024 році і не зважаючи на те, що зареєстроване підприємство ще 30.03.2020 року, платником податку на додану вартість зареєстровано тільки з 01.06.2024  року.

«В 2024 році підприємство змінило вид діяльності, адресу, назву та почало діяльність як сільськогосподарський виробник з вирощування зернових культур. В кінці 2023 року керівництвом  підприємства було оформлено право користування земельними ділянками площею: 1 330,1635 га на підставі договорів з ТОВ «БАРАНІВКА-АГРО». Також АГРОХОЛДИНГ БАРАНІВКА має в оренді земельні ділянки, що орендовані у пайовиків-фізичних осіб площею: 175,12 га. Факт сплати за фізичних осіб-пайовиків  ПДФО і ВЗ було надано підприємством  до пояснення з Таблицею даних.

В травні — червні цього року  підприємством було розпочато технологічний цикл: оранку,  посів, внесення добрив, гербіцидів, засобів захисту рослин. Роботи виконувалися підрядниками.  Взаєморозрахунки з ТОВ «БАРАНІВКА-АГРО» по договорах купівлі-продажу оренди земельних ділянок на 535,7929 га проведені в безготівковій формі на суму: 385 770 грн, акти та платіжні доручення подано разом з пакетом документів. Залишок заборгованості по договорах купівлі-продажу права користування земельними ділянками по 795 га на суму: 571 946,83 грн. підприємством планується оплатити до кінця року після отримання виручки від продажу врожаю. Всі довідки за формою 20-ОПП про використання об’єктів оподаткування» — наголосила Людмила Герасименко.

Також вона акцентувала увагу присутніх, що через ситуацію в країні та скрутне фінансове становище на підприємстві, в серпні 2024 року керівництвом підприємства було прийнято рішення: незавершене виробництво у вигляді частини засіяних площ 1040,7239 га., передати в суборенду ТОВ «СГП «ДНІПРО». Решту, що залишилась у їх розпорядженні від оренди у ТОВ «Баранівка Агро» 289,4 га + 175,2 га (у фізичних осіб) вони самі продовжують обробляти», — зауважила Людмила Герасименко.

Генеральний директор ВГО АППУ не упустила і момент стосовно рентабельності  зернових культур та  звернула увагу податківців, що кукурудза — це зернова культура низької рентабельності, а тому її відвантажують на експорт великими партіями та рентабельність однієї Тони становить 2-3 долари США, при цьому рентабельність квасолі, чечевиці — може сягати до 50 доларів/тону», — сказала Модератор заходу.

«Так як підприємство само не являється експортером, тому вже заключило договір поставки   на реалізацію кукурудзи з експортером  ТОВ «ШУЛЯВСЬКА-КАПІТАЛ» на 2 тисячі тон з місцем поставки за адресою: Одеська обл., станція Ізмаїл  та зважаючи на великий об’єм поставки і відстань перевезень було прийнято рішення перевозити товар залізничним транспортом, який станом на зараз знаходиться на елеваторі, вже облущений та висушений послугами ТОВ «Агротрейдлогістика»», — акцентувала увагу Модератор.

Також вона зупинилась на тому факті, який висвітлює та підтверджує подальші плани підприємства стосовно провадження своєї господарської діяльності, що пов’язані з  направленням коштів  на розрахунки з контрагентами, а також отриманням прибутку з податку на прибуток в розмірі 400 тис. грн, аванс якого вже сплачений до бюджету 05 грудня цього року в розмірі  302 тис. грн.

Далі слово взяли  представники з боку ГУ ДПС у Житомирській області, Заступник начальника ГУ ДПС —  Галина Воробей та начальник управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків  — Олександр Кириченко, які поставили питання представникам підприємства з метою з’ясування деяких неточних моментів  стосовно технологічного процесу вирощування кукурудзи та транспортування зібраного врожаю, а саме по таких моментах як:

  • особливості формування на підприємстві незавершеного виробництва у вигляді посіяної кукурудзи;
  • технологічний процес посіву кукурудзи з урахуванням вегетативного періоду дозрівання даного виду зернових культур;
  • виконання робіт підрядниками та оформлення Акту виконаних робіт, включаючи перелік наданих послуг підрядником;
  • розрахунки собівартості реалізованої продукції (незавершене виробництво), згідно поданих підприємством сільськогосподарських форм документації із зазначенням використання площі земель;
  • придбання та подальше використання підприємством дизельного палива, газу та бензину А- 95, яке підтверджується реєстрацією податкових накладних на підприємство згідно ЄРПН, за умови відсутності власних та орендованих транспортних засобів на підприємстві;
  • оформлення первинних підтверджуючих документів стосовно зібраному врожаю та його транспортування на елеватор та інше.

В свою чергу, представник підприємства-члена Асоціації надала усні пояснення по деяких зауваженнях з боку представників   ГУ ДПС у Житомирській області та зобов’язалася надати всі необхідні підтверджуючі документи Комісії у вигляді додаткового Пояснення до пакету документів, який був поданий 25 грудня 2024 року.

Модератор завершуючи зустріч, підвела її підсумки та зауважила: «Бізнес сьогодні відкритий, як ніколи і великою мірою заслужив довіру з боку контролюючих органів. Необхідно посилити підтримку бізнесу, який сплачує податки і негайно припинити на них тиск», — наголосила Людмила Герасименко.

Зустріч відбулася конструктивно, в форматі діалогу. Представники підприємства — члена Асоціації мали змогу охарактеризувати діяльність підприємства, враховуючи специфіку діяльності підприємства та отримати перелік питань, які є нез’ясованими з боку Комісії ГУ ДПС у Житомирській області.

«Я щиро дякую колегам — податківцям, які були підготовлені до проведення Робочої зустрічі та надали платнику — члену Асоціації алгоритм дій, які необхідно вжити, з метою подальшої безперешкодної реєстрації ПН/РК в ЄРПН та врахування Таблиць даних», — зазначила Людмила Герасименко, завершуючи онлайн Робочу зустріч.

Поділитись новиною:
Останні новини
27.12.202410:51Щодо заповнення Заяви за формою № 20-ОПП про об’єкти оподаткування, якщо у платника податків після зміни основного місця обліку, пов’язаного зі зміною місцезнаходження (місця проживання), за попереднім місцем обліку залишилися об’єкти оподаткування 27.12.202410:49Яка інформація зазначається у графах 6-13 «Місцезнаходження об’єкта оподаткування» розд. 3 Заяви за формою № 20-ОПП, у разі придбання транспортного засобу для використання по всій території Україні або передачі його в оренду? 27.12.202410:47Щодо уточнення показників таблиці 1 додатку 2 до податкової декларації з ПДВ 26.12.202409:48Щодо особливостей формування податкового кредиту на підставі податкових накладних, реєстрація яких в Єдиному реєстрі податкових накладних була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 розділу V Податкового кодексу України 26.12.202409:47Яка інформація зазначається у графах 6-13 «Місцезнаходження об’єкта оподаткування» розд. 3 Заяви за формою № 20-ОПП, у разі придбання транспортного засобу для використання по всій території Україні або передачі його в оренду? ВСІ НОВИНИ
Схожі новини
24.12.202406:00 Привітання Президента ВГО «Асоціація платників податків України» Грігола Катамадзе з прийдешніми святами — Різдвом Христовим та Новим 2025 роком! 23.12.202413:07 Віце-президент ВГО АППУ Вячеслав Некрасов взяв участь в засіданні Робочої групи з формування Антикорупційної програми Бюро економічної безпеки України на 2025–2027 роки. 22.12.202406:00 Привітання Гріголу Катамадзе, Надзвичайному і Повноважному Послу, Президенту ВГО АППУ з Днем працівників дипломатичної служби від Віце-президента, Генерального директора ВГО АППУ Людмили Герасименко 18.12.202416:14 Віце-президент, Генеральний директор ВГО АППУ Людмила Герасименко виступила Модератором останнього, 30-того в 2024 році, безкоштовного онлайн Вебінару для членів ВГО АППУ за темою: «Зарплатний і кадровий облік — 2024 та перспективи наступного року» 16.12.202411:14 Асоціація платників податків України працює як надійний партнер та захисник інтересів платників податків ВСІ НОВИНИ
Отримуйте кваліфіковану допомогу та захист, навчайтесь, поліпшуйте умови ведення вашого бізнесу та розвивайте свої бізнес-зв'язки разом із АППУ