Оновлений Порядок зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, який діятиме з 21 листопада цього року

         

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

21 листопада  2024 року

 з 11:00 до 13:30 год.

 

спільного онлайн Вебінару за участю представників  ДПС України за темами:

 

  • «Оновлений Порядок зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, який діятиме з 21 листопада цього року»
  • «Акциз. Новації».
 

1.

Вступне слово Віце-президента, Генерального директора ВГО АППУ    ЛЮДМИЛИ ГЕРАСИМЕНКО 11:00 – 11:10

 

Виступи ЛЕКТОРІВ
ПОРЯДОК № 1165
2. ЛекторИ

—        ВОЛОДИМИР ТИТЮК – начальник відділу методології визначення податкових ризиків та удосконалення нормативних документів управління моніторингу ризикових операцій Департаменту управління ризиками.

—        СЕРГІЙ ШТЕПУРА – заступник начальника відділу ранньої діагностики податкових ризиків управління моніторингу ризикових операцій Департаменту управління ризиками.

11:10-11:40
Питання, що висвітлять лектори:

 Оновлений Порядок зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, який діятиме з 21 листопада цього року:

—        Щодо внесених змін Кабміном, Постановою від 18.10.2024 року за №1187, до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 11.12.2019 року за №1165, з метою забезпечення реалізації положень Закону України від 09.05.2024 за №3706-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей експорту окремих видів товарів у період дії воєнного стану», у частині проведення автоматизованого моніторингу відповідності критеріям оцінки ступеня ризиків ПН/РК, у яких відображено операції з вивезення за межі митної території України в митному режимі експорту товарів, до яких застосовано режим експортного забезпечення (РЕЗ).

  Відповіді лекторів на запитання учасників Вебінару

 
3. Лектор: ОЛЕКСАНДР ОСАВОЛЮК– начальник управління координації роботи комісій та виявлення податкових ризиків Департаменту управління ризиками. 11:40-12:10
  Питання, що висвітлить лектор:

— Висвітлення результатів впроваджених змін щодо безпосередньої участі в засіданні по розгляду матеріалів скарг та матеріалів перевірок платників податків — платників ПДВ, статистичні дані проведення таких онлайн-комунікацій, їх ефективність або виявлена проблематика.

—     Як  на сьогодні забезпечена та працює комунікація податкового органу в режимі відеоконференції з платниками ПДВ, у відповідності з вимогами Постанови КМУ від 13 червня 2024 р. за № 703 «Про внесення змін до порядків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165», що набрали чинності з 13.06.2024 року. Що саме необхідно знати платнику податків?

Відповіді лектора на запитання учасників Вебінару

 
  АКЦИЗ  
4. ЛЕКТОРИ: 

—        СЕРГІЙ ДОРОШ – начальник  відділу контролю за обігом та виробництвом марки акцизного податку управління контролю за виробництвом, обігом та ліцензуванням спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах Департаменту контролю за підакцизними товарами.

—        ВАЛЕНТИНА БОНДАРЕНКО – головний державний інспектор відділу контролю за обігом та виробництвом марки акцизного податку управління контролю за виробництвом, обігом та ліцензуванням спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах Департаменту контролю за підакцизними товарами.

12:10 — 12:20
  Питання, що висвітлять лектори: 

—        Проблемні питання, які виникають при поверненні пошкоджених та невикористаних, непошкоджених марок акцизного податку продавцю, відповідно до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів і рідин, що використовуються в електронних сигаретах, затвердженого постановою  КМУ від 27 грудня 2010 року № 1251.

Відповіді лекторів на запитання учасників Вебінару

 
5. ЛЕКТОРИ:

СВІТЛАНА ПОРТМАН – заступник начальника відділу методології з питань адміністрування акцизного податку, ліцензування виробництва та обігу підакцизних товарів управління адміністрування акцизного податку та методології Департаменту контролю за підакцизними товарами.

— ЛАРИСА ШИНКАРУК – головний  державний інспектор відділу методології з питань адміністрування акцизного податку, ліцензування виробництва та обігу підакцизних товарів управління адміністрування акцизного податку та методології Департаменту контролю за підакцизними товарами.

12:20- 12:40
  Питання, що висвітлять лектори:

—        Роз’яснення щодо запровадженої з 01 жовтня 2024 року нової форми Звіту форми за № 1-ОП «Звіт про обсяги обігу (у тому числі імпорту та експорту) спирту (у тому числі біоетанолу), спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах», затвердженої наказом Мінфіну від 18.06.2024 року за № 296.

Відповіді лекторів на запитання учасників Вебінару

 
6. ЛЕКТОР: МАКСИМ ДОРОЖКІН – головний  державний інспектор відділу контролю за виробництвом, обігом та ліцензуванням спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах управління контролю за виробництвом, обігом та ліцензуванням спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах Департаменту контролю за підакцизними товарами. 12:40-13:20
  Питання, що висвітлить лектор:

—        Особливості заповнення у звіті № 1-ОП інформація щодо обсягів одного коду продукції/товару, облік яких ведеться одночасно в різних одиницях виміру, в т. ч. якщо суб’єкт господарювання веде облік таких товарів лише за однією з таких одиниць виміру.

—        Особливості заповнення граф розділу І Звіту № 1-ОП.

—        Особливості заповнення у розділі 1 граф з 9.1 по 9.5?

—        Особливості заповнення графи 12 «примітки»: які є види митного режиму?

—        Скільки знаків після коми допускає для заповнення показників обсягів продукції/товарів цифрове поле графи?

— Яким чином виправляються помилки, допущені при заповненні звітів про обсяги виробництва та/або обігу (у тому числі імпорту та експорту) спирту (у тому числі біоетанолу), спиртових дистилятів, алкогольних напоїв,  тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах?

Відповіді лектора на питання учасників, включаючи питання стосовно правильності заповнення Звіту 1-ОП на конкретному прикладі суб’єкта господарювання.

 
8. Заключне слово Віце — президент, Генеральний директор ВГО АППУ Людмили Герасименко 13:20-13:30

 

РЕЄСТРУЙТЕСЯ ВЖЕ ЗАРАЗ!  КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА!

РЕЄСТРАЦІЯ

Також можна зареєструватися за телефонами:

(067) 793-00-15 — Вікторія, (067) 266-14-85 – Леся.

У членів ВГО АППУ є можливість отримати відповіді на свої запитання. Для цього необхідно попередньо до проведення заходу направити запитання на нашу електронну адресу:   info-appu@ukr.net у термін

 не пізніше  18 листопада цього року

 

Поділитись новиною:
Отримуйте кваліфіковану допомогу та захист, навчайтесь, поліпшуйте умови ведення вашого бізнесу та розвивайте свої бізнес-зв'язки разом із АППУ