ДПС має багато каналів зв’язку, щоб кожен міг отримати консультацію або послугу – особисто, телефоном чи онлайн.
01.12.2025     14:32

Пункти та центри обслуговування платників (ЦОП)
Потрібно прийти особисто?
По всій Україні діють 369 пунктів обслуговування платників. Із них 267 – це Центри обслуговування платників, створені при територіальних органах ДПС.
Тут платники можуть отримати 87 адміністративних послуг. І це не залежить від місця їх податкової адреси.
Для осіб з порушеннями слуху діє послуга перекладу жестовою мовою. Щоб нею скористатися, зверніться до модератора ЦОП.
Не маєте часу стояти в черзі? Можете записатися до електронної черги у зручний для Вас час онлайн за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/main/queue або за телефонами Контакт-центру ДПС.
Детальніше про ЦОП тут: https://tax.gov.ua/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv/
Офіси податкових консультантів
У вересні Офіси податкових консультантів почали працювати у 20 регіонах України.
Тут бізнес, ФОП чи громадянин особисто можуть отримати фахову пораду, допомогу у податкових питаннях.
Консультації надаються за такими напрямами:
— оподаткування фізичних та юридичних осіб,
— електронні сервіси та звітність,
— податкові спори,
— податковий аудит,
— фактичні перевірки та законодавство щодо РРО/ПРРО,
— контроль за обігом підакцизних товарів,
— зупинення реєстрації ПН / РК,
— погашення податкового боргу та заборгованості з ЄСВ,
— надання кваліфікованих електронних довірчих послуг,
— трансфертне ціноутворення.
Адреси Офісів –
Контакт-центр ДПС – гаряча лінія для всіх платників
Для швидких довідок та консультацій працює Контакт – центр ДПС:
Тут ви можете:
— отримати інформацію щодо застосування податкового законодавства;
— дізнатися, як користуватися електронними сервісами ДПС;
— записатися до Електронної черги для відвідування ЦОП;
— подати звернення або пропозиції.
Телефони:
0 500 501 007 (Vodafone)
0 770 501 007 (Київстар)
0 730 501 007 (Lifecell)
(вартість дзвінка згідно з тарифним планом абонента)
0 800 501 007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів – за тарифами операторів мобільного зв’язку)
Дзвінки приймаються щодня:
з 08:00 до 19:00, у п’ятницю – до 18:00 (крім суботи та неділі).
Якщо ви за межами України – можна звернутися зі стаціонарного або мобільного телефону за номерами:
Питання можна ставити не лише телефоном, але й через чат у Viber.
Контакт – центр: https://tax.gov.ua/others/kontakt-tsentr/
Комунікаційна податкова платформа
Це зручний механізм взаємодії між ДПС та бізнес-асоціаціями, громадськими організаціями, які представляють інтереси бізнесу.
Переваги комунікаційних платформ:
— можливість отримання професійних консультацій з питань оподаткування;
— розгляд індивідуальних ситуацій у контексті податкового законодавства;
Хочете скористатися ресурсом? Надішліть лист на електронну скриньку платформи у відповідному територіальному органі ДПС.
«Гарячі лінії»
Оперативні консультації, роз’яснення законодавства, допомога в користуванні електронними сервісами та вирішення типових питань без необхідності особистого візиту.
У ДПС діють «гарячі лінії» за такими напрямами:
— надання консультацій платникам податків у територіальних органах ДПС – https://tax.gov.ua/others/kontakti/garyachi-linii-teritorial
— вирішення питань мобілізованих ФОП та ветеранів – https://tax.gov.ua/others/kontakti/garyachi-linii-terorganiv-dps-dlya-virishennya-pitan-mobiliz
— консультаційні центри з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі та відповідності платника критеріям ризиковості – https://tax.gov.ua/others/kontakti/konsultatsiyni-tsentri
— з питань оподаткування юридичних осіб – https://tax.gov.ua/others/kontakti/perelik-garyachih-liniy-teritorial
Онлайн-ресурси:
Електронний кабінет
Онлайн-сервіс, який надає понад 130 електронних послуг.
Сервіси Електронного кабінету доступні 24/7/365.
Вхід до Електронного кабінету за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/ або через вебпортал ДПС.
Чат-бот «TAX control»
Це інструмент для виявлення порушень у сфері торгівлі, послуг чи громадського харчування.
Можна повідомити про:
— невидачу фіскального чека,
— торгівлю без ліцензії чи з порушенням реалізації підакцизної продукції,
— відмову прийняти картку,
— роботу без державної реєстрації,
— неоформлених працівників.
Доступ цілодобовий і з будь-якого пристрою.
Віджет «ТAX Control» розміщено на вебпорталі ДПС у правому верхньому куті – https://control.tax.gov.ua/
Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР)
Зручний онлайн-ресурс, де розміщено готові відповіді на популярні запитання платників. Скористатися ним можна у будь-який час.
Ресурс за посиланням – https://zir.tax.gov.ua/
Канали комунікації з ДПС – це:
— зручно та швидко: не обов’язково йти до податкової – багато питань вирішуються телефоном або онлайн;
— економія часу: онлайн-черга, Е-кабінет, гаряча лінія – мінімізують паперову тяганину;
— різні опції для різних потреб, інклюзивність та безбар’єрність: особистий візит без бар’єрів для осіб з інвалідністю, консультація, підтримка ФОП, електронне подання звітності, звернення за кордоном.
Обирайте зручний формат та користуйтеся ресурсами ДПС!
З повагою
Відділ комунікацій з громадськістю
Управління інформаційної політики
Державної податкової служби України
