Бувають ситуації, коли у відомостях ЄДР трапляються помилки — наприклад, описки, друкарські або граматичні неточності.

Роз’яснюємо, як їх можна виправити ⤵
🔹 1. Якщо помилку допустив суб’єкт державної реєстрації, заявник може письмово повідомити про це (у паперовій або електронній формі) відповідний орган державної реєстрації.
📌 Після перевірки даних, якщо невідповідність підтверджується, помилка безоплатно виправляється в день надходження повідомлення.
🔹 2. Якщо помилку виявив сам суб’єкт державної реєстрації, він зобов’язаний у одноденний строк безоплатно виправити її та письмово повідомити заявника.
🔹 3. Якщо помилка міститься у документах, на підставі яких внесено відомості до ЄДР, така помилка виправляється після виправлення документів, що її спричинили.
🔹 4. Помилки можуть бути виправлені й на підставі судового рішення.
💰 У разі, якщо помилка допущена не з вини суб’єкта державної реєстрації , виправлення здійснюється за плату.
Адміністративний збір у такому випадку становить 30% від адміністративного збору.
ℹ Актуальні реквізити для сплати та розміри адміністративного збору можна переглянути на офіційному сайті Київського міжрегіонального управління Міністерства юстиції України
👉 https://centraljust.gov.ua/…/grom_formuvannia/rozmir_zboru
Джерело: Київське міжрегіональне управління Міністерства юстиції України
https://www.facebook.com/photo?fbid=1220439590124852&set=a.289094216592732