Актуальні питання в кадровому обліку

ПРОГРАМА
02 жовтня 2025 року
з 11:00 до 13:00 год.
онлайн Вебінар
з партнером ВГО АППУ, експертом з трудового права та оплати праці, консультантом та автором фахових видань з бухгалтерського обліку ГАЛИНОЮ КАЗНАЧЕЙ
за темою: «Актуальні питання в кадровому обліку»
Участь у заході безкоштовна тільки для членів Асоціації
1. | Вступне слово Віце-президент, Генеральний директор ВГО АППУ Людмила Герасименко | 11:00- 11:10
|
Виступ ЛЕКТОРА | ||
2. | Лектор – Галина Казначей, експерт з трудового права та оплати праці, консультант та автор фахових видань з бухгалтерського обліку | 11:10-12:50 |
Теми, які будуть висвітлені лектором:
1. Штатний розпис з 27.08.2025 року втратив чинність (у зв’язку із скасуванням Господарського кодексу, як продовжити діючий? Чи потрібно видавати наказ про продовження строку дії штатного розпису після 28.08.2025 року?
2. Зміна будь-яких персональних даних працівника чи даних роботодавця: як має повідомляти про персональні зміни працівник, а як – роботодавець?
ü В які строки має відбуватися повідомлення про зміни персональних даних. ü Де фіксує зміни персональних даних роботодавець в кадровому обліку 3. Нові строки дії призупинення трудових відносин тепер 90 днів? ü Які кроки має зробити роботодавець для поновлення працівника на роботі або звільнення з роботи у разі завершення дії строку 90 днів? ü Чи є якісь зміни на час призупинення трудових відносин по лікарняним та відпусткам? 4. Дистанційні/надомні працівники: зміни в КЗпП. ü Як правильно має бути оформлено дистанційну чи надомну роботу в період дії воєнного стану? 5. Трудові книжки працівників: ü Як заповнювати правильно трудову книжку працівників? Виправлення помилкових записів у паперових трудових книжках: види помилок, способи виправлення. Чому важливо виправляти помилки своєчасно?! ü Зберігання трудових книжок під час війни: чи потрібно новоприйнятому працівнику писати заяви на внесення записів до трудової книжки та її зберігання у роботодавця? ü Чи потрібно вести облік трудових книжок роботодавцю в журналі обліку трудових книжок? ü Звільнений працівник: що роботи з трудовою книжкою роботодавцю, якщо працівник не забирає її (за кордоном, не звертається тощо)? ü Чим загрожує затримка видачі трудової книжки працівнику під час звільнення? ü Сканування сторінок трудової книжки: хто повинен це зробити: роботодавець чи працівник повинен самостійно сканувати свою трудову книжку і передати через портал ПФУ? 6. Види та правила надання працівникам відпустки без збереження зарплати і чи впливає це на його стаж? 7. Як правильно звільнити за прогул час дії воєнного стану, тепер же заборонено? 8. Як і для кого змінилися оплата лікарняних та декретних з 4 квітня 2025 року? 9. Особливості трудових відносин з особами з інвалідністю: ü Якими документами підтверджується інвалідність працівників, які оформили документи ще до 01 січня 2025. ü Який документ підтверджує у 2025 році 10. З 20 червня діють зміни до Інструкції про нарахування ЄСВ щодо документів для підтвердження інвалідності. ü Як не втратити пільгову ставку з ЄСВ? 11. Виправлення помилок в новій зарплатній звітності за періоди до 2025 року і в 2025 році. 12. Сумові та несумові виправлення в додатку 1, 5 та 4ДФ: ü Як виправити помилки в ПІБ, податковому номері, місяці, днях, сумах нарахованого доходу, ЄСВ, ПДФО, ВЗ Відповіді лектора на запитання учасників Вебінару |
||
3. | Заключне слово Віце-президент, Генеральний директор ВГО АППУ Людмила Герасименко | 12:50-13:00 |
РЕЄСТРУЙТЕСЯ ВЖЕ ЗАРАЗ! КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА!
РЕЄСТРАЦІЯ
Також можна зареєструватися за телефонами:
(067) 793-00-15 Вікторія, (067) 266-14-85 Леся.
У членів ВГО АППУ є можливість отримати відповіді на свої запитання. Для цього необхідно попередньо до проведення заходу направити запитання на нашу електронну адресу: info-appu@ukr.net у термін
не пізніше 25 вересня цього року