ПРОГРАМА

13 жовтня  2025 року

 11:00 – 12:30 год.

Спільний  онлайн Вебінар

 за участю спікерів – представників Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків

за темами:

  • «Планування та організація документальних перевірок»

  • «РРО/ПРРО: проведення розрахунків за допомогою інтернет еквайрінга»

 

УЧАСТЬ У ЗАХОДІ БЕЗКОШТОВНА ВИКЛЮЧНО ДЛЯ ЧЛЕНІВ АСОЦІАЦІЇ

 

1. Вступне слово Віце-президент, Генеральний директор ВГО АППУ                                                ЛЮДМИЛА ГЕРАСИМЕНКО 11:00 — 11:10
ВиступИ Спікерів ЗА ТЕМАМИ

Лектори уточнюються

ТЕМА: «ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОКУМЕНТАЛЬНИХ ПЕРЕВІРОК»
2. Питання, які будуть висвітлені в рамках теми:

— Підстави та особливості перенесення термінів проведення документальних перевірок;

— Як визначається період, який підлягає перевірці, з врахуванням мораторіїв, які діяли, в зв’язку з карантинними обмеженнями та дією воєнного часу;

— Як діє мораторій на перевірки.

11:10-11:50
ТЕМА:  «РРО/ПРРО: ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕРНЕТ -ЕКВАЙРІНГА» 11:50 – 12:20
3. Заключне слово Віце — президент, Генеральний директор ВГО АППУ  ЛЮДМИЛА ГЕРАСИМЕНКО 12:20-12:30

 

РЕЄСТРУЙТЕСЯ ВЖЕ ЗАРАЗ!  КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА!

 

РЕЄСТРАЦІЯ

Також можна зареєструватися за телефонами:

(067) 793-00-15 — Вікторія, (067) 266-14-85 – Леся.

У членів ВГО АППУ є можливість отримати відповіді на свої запитання. Для цього необхідно попередньо до проведення заходу направити запитання на нашу електронну адресу:

info-appu@ukr.net у термін  не пізніше  06 жовтня 2025 року

Поділитись новиною:
Отримуйте кваліфіковану допомогу та захист, навчайтесь, поліпшуйте умови ведення вашого бізнесу та розвивайте свої бізнес-зв'язки разом із АППУ