13 жовтня 2025

ПРОГРАМА
13 жовтня 2025 року
11:00 – 12:30 год.
Спільний онлайн Вебінар
за участю спікерів – представників Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків
за темами:
-
«Планування та організація документальних перевірок»
-
«РРО/ПРРО: проведення розрахунків за допомогою інтернет еквайрінга»
УЧАСТЬ У ЗАХОДІ БЕЗКОШТОВНА ВИКЛЮЧНО ДЛЯ ЧЛЕНІВ АСОЦІАЦІЇ
1. | Вступне слово Віце-президент, Генеральний директор ВГО АППУ ЛЮДМИЛА ГЕРАСИМЕНКО | 11:00 — 11:10 |
ВиступИ Спікерів ЗА ТЕМАМИ
Лектори уточнюються |
||
ТЕМА: «ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОКУМЕНТАЛЬНИХ ПЕРЕВІРОК» | ||
2. | Питання, які будуть висвітлені в рамках теми:
— Підстави та особливості перенесення термінів проведення документальних перевірок; — Як визначається період, який підлягає перевірці, з врахуванням мораторіїв, які діяли, в зв’язку з карантинними обмеженнями та дією воєнного часу; — Як діє мораторій на перевірки. |
11:10-11:50 |
ТЕМА: «РРО/ПРРО: ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕРНЕТ -ЕКВАЙРІНГА» | 11:50 – 12:20 | |
3. | Заключне слово Віце — президент, Генеральний директор ВГО АППУ ЛЮДМИЛА ГЕРАСИМЕНКО | 12:20-12:30 |
РЕЄСТРУЙТЕСЯ ВЖЕ ЗАРАЗ! КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА!
РЕЄСТРАЦІЯ
Також можна зареєструватися за телефонами:
(067) 793-00-15 — Вікторія, (067) 266-14-85 – Леся.
У членів ВГО АППУ є можливість отримати відповіді на свої запитання. Для цього необхідно попередньо до проведення заходу направити запитання на нашу електронну адресу:
info-appu@ukr.net у термін не пізніше 06 жовтня 2025 року