Які основні вимоги для подання пояснення до таблиці даних платника ПДВ?
Головне управління ДПС в Одеській області повідомляє, що відповідно до п. 12 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Порядок зупинення) платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку на додану вартість (далі – Таблиця) за встановленою формою.
Таблиця подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку (п. 14 Порядку зупинення).
У пояснені зазначається специфіка господарської діяльності, яка підтверджує реальність здійснення платником господарських операцій, відображених в таблиці даних, в якому, зокрема, зазначається:
назва підприємства;
реєстраційні дані коротко;
основний вид діяльності;
специфіка діяльності (суть господарської діяльності) та обґрунтування необхідності використання таблиці даних платника ПДВ; наймані працівники задіяні у господарській діяльності (сезонні працівники тощо);
наявність ліцензій / дозвільних документів / допусків необхідних для здійснення діяльності (у разі необхідності);
основні фонди / засоби, матеріальні активи, транспортні засоби, земельні угіддя тощо, які використовуються в діяльності на правах власності чи оренди, які повинні бути відображені у формі 20-ОПП, податковій та фінансовій звітності платника.
Пояснення подається у вигляді прикріпленого до Таблиці додатка довільного формату, код форми якого J/F13601.