Віце-президент, Генеральний директор ВГО АППУ Людмила Герасименко виступила Модератором чергового спільного з ДПС України онлайн Вебінару за темою: «Оновлений Порядок зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, який діятиме з 21 листопада цього року» та «Акциз. Новації»

21 листопада цього року Генеральною дирекцією ВГО «Асоціація платників податків України» проведено черговий, безкоштовний для членів Асоціації  спільний з ДПС України, онлайн Вебінар за темою: «Оновлений Порядок зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, який діятиме з 21 листопада цього року» та  «Акциз. Новації», який став в цьому році вже 27-им.

Приємно відзначити, що участь в заході взяли 52 учасники, зокрема, керівники, головні бухгалтери, фінансисти великих платників податків — членів ВГО АППУ з 17 областей України, а саме: Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Житомирської, Закарпатської, Івано-франківської, Київської, Кіровоградської, Львівської, Одеської, Полтавська, Тернопільської, Харківської, Хмельницької, Черкаської, Чернівецької, Чернігівської областей та міста Києва, а також Голови Рад їх заступники та виконавчі директори ТВ ВГО АППУ Волинського, Дніпропетровської, Івано-Франківської, Житомирського, Закарпатського, Кіровоградської, Львівського, Луганської, Полтавського, Тернопільської, Харківського, Черкаського, Чернігівського, Чернівецького, Хмельницького регіонів України та міста Києва.

Модератором заходу, як завжди, виступила Віце-президент, Генеральний директор  Асоціації Людмила Герасименко.

На початку заходу Людмила Герасименко проінформувала статистику проведених Асоціацією освітньо-просвітницьких заходів та подякувала платників податків-членів ВГО АППУ, що залишаються колективними членами, сплачують членські внески та благодійну допомогу.

Далі  Модератор поділилася з учасниками ще одним результатом свої роботи, яка, на перший погляд здається неосновною, так би мовити «факультативною», але виявилося, що це не так, адже  на кожному заході Людмила Герасименко  ділиться своїм особистим життєвим досвідом, спостереженнями, роздумами на теми збереження ментального здоров’я, пошуку шляхів до подолання тих чи інших кризових ситуацій.

«Вже третій рік ми живемо в передчутті, в переживаннях та страхах. І ми завжди говоримо, що дуже важливо зуміти налаштуватися на краще. Але інколи трапляються ситуації, до яких ми не готові. Через повномасштабне вторгнення з втратою рідних зіштовхнулися багато українських родин. загибель близької людини — особиста трагедія і горе, яке потребує часу та внутрішніх ресурсів.

Час лікує, якщо ми робимо правильні дії. Коли ми просто сидітимемо й чекатимемо, що час сам усе розставить на місця й вилікує всі рани, то нічого не буде. Ми всі живі люди й завжди хтось чи щось вибиватиме нас зі стану балансу. Питання в тому, як швидко ти знову можеш до нього повернутися?», — наголосила Модератор заходу та дали ключові поради, зокрема:

  • Дозвольте собі горювати.
  • Будьте серед людей.
  • Робіть рутинні справи.
  • Відволікайтеся.
  • Не вимагайте від себе нічого.

«На щастя, з часом більшість людей, як правило, знаходять достатньо ресурсів, щоби пристосуватися до свого нового життя без людини, яку вони втратили. Вони не обов’язково «переборюють» свою втрату, радше, вчяться з нею справлятися. Я спитала чи є в цієї жінки діти? Відповіла так, двоє неповнолітніх. Я їй відповіла, що вона мусить знайти сили жити задля себе і діточок, яким так само боляче і важко, просто повинна для них жити, піклуватися про них, а час лікує рани, принаймні ми стаємо сильнішими, звикаємо до болю і перестаємо звертати на нього увагу і це хоча б трохи допомагає забути горе і ми продовжуємо жити з відчуттям вирваного шматка власного серця», — резюмувала Людмила Герасименко.

Далі до слова були запрошені лектори:

  • Володимир Титюк – начальник відділу методології визначення податкових ризиків та удосконалення нормативних документів управління моніторингу ризикових операцій Департаменту управління ризиками та Сергій Штепура – заступник начальника відділу ранньої діагностики податкових ризиків управління моніторингу ризикових операцій Департаменту управління ризиками. Вони висвітлили питання: Оновленого Порядку зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, який діятиме з 21 листопада цього року.
  • Олександр Осаволюк – начальник управління координації роботи комісій та виявлення податкових ризиків Департаменту управління ризиками з питанням: Висвітлення результатів впроваджених змін щодо безпосередньої участі в засіданні по розгляду матеріалів скарг та матеріалів перевірок платників податків — платників ПДВ, статистичні дані проведення таких онлайн-комунікацій, їх ефективність або виявлена проблематика.
  • Сергій Дорош – начальник відділу контролю за обігом та виробництвом марки акцизного податку управління контролю за виробництвом, обігом та ліцензуванням спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах Департаменту контролю за підакцизними товарами та Валентина Бондаренко – головний державний інспектор відділу контролю за обігом та виробництвом марки акцизного податку управління контролю за виробництвом, обігом та ліцензуванням спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах Департаменту контролю за підакцизними товарами з питаннями, які стосуються при поверненні пошкоджених та невикористаних, непошкоджених марок акцизного податку продавцю, відповідно до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів і рідин, що використовуються в електронних сигаретах, затвердженого постановою  КМУ від 27 грудня 2010 року № 1251.
  • Світлана Портман – заступник начальника відділу методології з питань адміністрування акцизного податку, ліцензування виробництва та обігу підакцизних товарів управління адміністрування акцизного податку та методології Департаменту контролю за підакцизними товарами та Лариса Шинкарук – головний  державний інспектор відділу методології з питань адміністрування акцизного податку, ліцензування виробництва та обігу підакцизних товарів управління адміністрування акцизного податку та методології Департаменту контролю за підакцизними товарами, які детально надали роз’яснення щодо запровадженої з 01 жовтня 2024 року нової форми Звіту форми за № 1-ОП «Звіт про обсяги обігу (у тому числі імпорту та експорту) спирту (у тому числі біоетанолу), спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах», затвердженої наказом Мінфіну від 18.06.2024 року за № 296, а також Особливості заповнення оновленого звіті № 1-ОП з приклади по конкретним кейсам.

Далі, Модератор анонсувала найближчі онлайн Вебінари:

02 грудня  цього року  партнер ВГО АППУ, Генеральний директор Агентства з МСФЗ, партнер ПВНЗ «Міжнародна академія сертифікації бухгалтерів і аудиторів», віце-президентка всеукраїнської громадської спілки «Палата аудиторів і бухгалтерів України», членкиня Громадської ради при Міністерстві фінансів України, аудитор, AССА DipIFR з сертифікатом викладача, ICFM (Інститут сертифікованих фінансових менеджерів (Великобританія, Лондон), CAP (Сертифікований бухгалтер-практик), ТОР- 35-IFRS-Professional, доктор економічних наук, професор Олена Харламова виступить лектором нашого спільного онлайн Вебінару за темою: «Точки перетину МСФЗ та SAF-T UA».

18 грудня  цього року проведемо онлайн Вебінар з партнером ВГО АППУ, експертом з питань оплати праці, оподаткування кадрового адміністрування, практикуючим бухгалтером   Антоном Янком. Тема заходу: «Зарплатний і кадровий облік — 2024 і перспективи наступного року».

Завершуючи онлайн Вебінар, Віце-президент ВГО АППУ Людмила Герасименко, висловила вдячність лекторам ДПС України за викладений матеріал, який буде корисним в подальшій роботі платникам податків – членам ВГО АППУ.

Також Модератор подякувала фахівцям Генеральної дирекції  Антоніні ЯкимчукЛесі Кашпур,  Вікторії  Беспаловій за якісну підготовку та проведення заходу та побажала всім Миру, світлих надій, впевненості в завтрашньому дні та якнайшвидшої Перемоги!

 

Поділитись новиною:
Останні новини
Схожі новини
Отримуйте кваліфіковану допомогу та захист, навчайтесь, поліпшуйте умови ведення вашого бізнесу та розвивайте свої бізнес-зв'язки разом із АППУ